Thursday 4 February 2010

Rintihan hambamu Ya Allah



Manusia jenis apa aku ni,yang tidak pernah bersyukur kepadamu ya Allah......kenapalah susah sangat aku nak syukur kepadamu....aku lebih suka memberi pelbagai alasan semata-mata untuk menutup kesalahan yang telah aku lakukan kepadamu....aku lebih suka menasihati orang lain sedangkan diri aku sendiri belum lagi mulia disisimu....

Ya Allah,aku memohon kepadamu semoga kau bukakanlah pintu hatiku....Ya Allah aku tahu kesalahan yang aku buat itu adalah perkara yang ditegah olehmu tetapi imanku lemah ya Allah...aku cuba untuk melawan tetapi aku ditewaskan oleh syaitan laknatullah......Aku cuba untuk mendekati diriku kepadamu ya Allah...aku tahu aku hanya insan yang lemah dan hina yang mudah tertipu dengan hasutan duniawi....ya Allah engkau tunjukkanlah jalan yang benar kepadaku dan hindarkanlah diriku daripada gangguan syaitan sesungguhnya engkau Maha Berkuasa diseluruh alam......ya Allah aku insan yang kerdil ini meminta supaya aku dimatikan dengan kalimah 
LAA ILAA HAILLALLAH........sesungguhnya engkau Maha Mengetahui....yaa Allah aku amat memerlukan pertolonganmu untuk memikul amanah yang telah engkau beri....ya Allah angkau ampunkanlah dosa-dosa yang telah aku lakukan sebelum ini.....sesungguhnya engkau Maha Pemurah lagi Mengasihani.........Amin

No comments:

Post a Comment